2008年12月25日星期四

Mizuno Wave Alchemy 8

今年聖誕, 送什麼俾自己好呢????

見著開果對 New Balance 800 (M800FBN) d 避震好似開始老化, 是時候買對新跑鞋。 好!!! 就襯機買對新吧!!!!!!!



買對什麼好呢?  之前已有對 New Balance 同 Nike ( Air Max Conquer V+), 今次想試下美津濃的。

心目中有3個選擇: Wave Rider 12, Wave LSD 同 Wave Alchemy。

自己是中掌落地, 有扁平足, 加上今次想買對較厚底的, 最後選了黃色版本的 Wave Alchemy 8 (8KN-86245) (不選藍色的原因是呢隻色無咁 sharp, 儘管佢係我最喜愛的顏色)。

選佢原因是:
1. 佢係為扁平足而設計, 因此對我而言呢對比 Wave LSD 更理想。
2. 嫌 Wave Rider 12 個底唔夠厚, 或者下次想買對只是比賽用跑鞋可能會考慮。

對鞋有什麼特點呢???

根據運動國網站 (http://www.a-n.com.hk) 資料, 呢對鞋有以下特性:
- 訓練用跑鞋 / 慢跑鞋 (合扁平足、或中至高度過度腳外翻人仕)
- 最新 Dynamotion Fit 技術。鞋履口外側呈分割式斷層設計,能減少著地時對鞋面做成壓力,增加貼腳感。
- 複合材質雙扇狀波浪板 Double Fan Shape Wave Plate (composit type),為後掌及中掌內側提供全面的支撐和保護,達至高度 motion control 功效。
- SmoothRide Engineering系統結合MIZUNO多項最新穩定及緩震設計,有效減低跑 步時所產生的不穩定震盪。
- 高反發性 AP 中底。
- VS-1 吸震物料,加強後掌著地時的保護。
- X10 耐磨外底。
- MIZUNO Intercool 透氣系統。
- 約 328 克(27cm,單足計)
(資料來源: http://www.a-n.com.hk/html/p-shoes-Mizuno.htm#8KS91009)

至於用後感覺係點?? 等我明日試跑完及後日比賽完才吿訴大家。


最後今日用左幾多錢???  一共 $666 正,  有什麼呢???
1. Mizuno Wave Alchemy 8 $496 (原價 $620, 八折)
2. Nike 運動襪四對 $100
3. Mizuno 運動用鞋墊 $70 (俾對 New Balance 用)
4. Mizuno 600ml  水壺 $0 (唔使錢.....................
)

買完對鞋, 我感到聖誕好快樂......



對鞋幾 sharp 的................





今日的戰利品........隻小 Piglet 不是呀..................

5 留言:

LOGAN 說...

我對NB 戰鞋同你同一SERIES...都開始舊...呵呵...我跑埋09渣打 就會處理佢 退休 問題! 哇哇! HK$666...咁多收獲!
 

股皇 說...

有新跑鞋, 好羨慕呀........................

Ho Nam 說...

我都想換鞋, 試左得唔得, 通知聲! 唔該

Yeung 說...

我有闊扁足, 要用矯形鞋墊(我諗你都有卦). 如果唔係會有足底筋膜炎. 你穿跑步鞋會唔會放埋入去?

eDwin liU 說...

我都有扁平足,我用緊wave elixir 3及 aero 7,都唔錯......